Heart Attack
Heart Attack
refresh profile linkies flavors follow



put your welcome note here

put your cbox code.Makesure width below 200px




Pengumuman penting !


Entry kali ini tidak bergambar .

Saya nak bagitahu beberapa perkara penting tentang giveaway 2014 by farah .

1. tarikh tamat dipercepatkan kepada 25/3/2014 (harini) sebab kemungkinan saya tak dapat buka blog disebabkan internet yang lembab . jadi , saya akan umumkan pemenang lepas saya mandi . Badan rasa segar sikit :/

2. Hadiah - Album B1a4 dibuang kerana kakak saya tiada masa untuk pergi bank in untuk bayar album tu kerana sebok dengan sekolah . begitu juga ayah saya . busy dengan kerja . and kitorang akan pulang ke kampung esok .

itu saja :) terima kasih sebab sudi baca dan goodluck and takziah kepada penumpang MH370 :)


Blogger Saliza Salleh said...

setia menungggu sehingga awak mandi . hehehe .

 

Post a Comment